Uzależnienia Subkultury Zdrowie Filozofia Miłość Szkoła Seks Inne Wywiady Opowiadania Poezja
Skok na główn±!

Czego nie boi się młodzież, czyli seks w polskim mieście

Autor: Nieznany
Odsłony: 8230
Data: 6-01-2005

Seks przestał być w naszym kraju tematem tabu. Coś, co kiedyś wydawałoby się nie do pomyślenia, jest dziś na ustach całego społeczeństwa

Od seksu roi się w mediach, telewizji, prasie. Co krok widzimy roznegliżowane ciała modelek na bilboardach, w internecie pełno jest pornografii, nawet tej najbardziej wyszukanej. Jednak nad tematem pornografii nie będę się rozpisywał, ponieważ napisano o tym wiele.

Temat stanowi o młodzieży. Zwykłej, polskiej młodzieży, z różnych środowisk, dla których tzw. wolna miłość stała się nieodłączną częścią dobrej zabawy. Obecnie granica wieku inicjacji seksualnej obniżyła się zdecydowanie. Dlaczego tak jest? Skąd coraz więcej samotnych matek?

Swój pogląd na ten temat przedstawił nam nie chcący ujawniać pseudonimu znany artysta lokalnej sceny hiphopowej. "Każdy lubi się bawić, a zabawa to jointy, alkohol i sztuki. Sam nie wyobrażam sobie koncertu bez seksu na backstage'u. Poza tym wiesz, młodzi oglądają seks w telewizji, rapowych klipach, gdzie chłopaki mają tyle dziwek, to wiesz, też chcą być tacy. To jest taka forma lansu."

O to samo zapytałem bywalczynię jednej z popularnych elbląskich dyskotek."Mam 17 lat, dziewicą przestałam być trzy lata temu, gdy dopiero zaczynałam się tu bawić. On miał ponad dwadzieścia, poza tym byłam zbyt naćpana by odmawiać, sama byłam tego bardzo ciekawa. Od tamtej pory miałam kilku chłopaków, z którymi regularnie się kochałam. Ilu, sama nie wiem."

Co czyni obecną młodzież tak żądną seksu? Na to też odpowiedziała moja rozmówczyni. "Wiesz seks jest jak ćpanie, bardzo uzależnia. Po tabletach ma się taką chcicę, że chce się j... z każdym." Lokal, przez nią odwiedzany jest znany wśród mieszkańców Elbląga. W każdy weekend odbywają się tam popularne "techniawki", na których nie brak alkoholu i narkotyków, głównie amfetaminy i extasy. Ludzie, którzy tam przychodzą, to albo naszprycowani sterydami pseudo gangsterzy, których do lokalu sprowadza chęć pokazania się i zaszpanowania sprzętem grającym w samochodzie, albo młode dziewczyny, od gimnazjalistek, aż po studentki, które z tonami makijażu próbują znaleźć wymarzonego gościa z pompą. Często znajdują. A nazajutrz, w dobrych przypadkach po paru dniach, znajomość się kończy. Wtedy powracają tu, niezbyt zrażone poprzednim romansem. W rytmach techno i świetle stroboskopów i tym razem odnajdą miłość swojego życia.

Mój następny rozmówca jest synem bogatego biznesmena. Często tu bywa. "Mówię im, jaką to mam firmę, pokazuję samochód starego, mówiąc, że należy do mnie. Pomacham łańcuszkiem, postawię drina i będę dymał, wiadomo."

Większość tych młodych ludzi zapytanych jak wyobrażają sobie przyszłość, odpowiada: "Chcę się bawić, póki jestem młody i mam czas". Dziewczęta zaczynają współżyć w tak młodym wieku, że ich prababki przewracają się w grobach, widząc co wyprawiają niesforne prawnuczki. W młodym wieku zachodzą też w ciąże. Te najbardziej zdesperowane popełniają samobójstwa. Jednak w większości przypadków zostają nastoletnimi matkami. A ojca nie ma, skoro nawet się nie przedstawił. "Nazywają mnie szmatą, bo czasem wciągam, albo odwdzięczam się jakiemuś facetowi za podwiezienie mnie do domu. A ja wcale taka nie jestem. Mam zasady. Nie puszczam się z byle kim." - mówi 16 letnia Karolina, uczennica pierwszej klasy liceum. Na pytanie czy boi się ciąży odpowiada "Żaden nie ma prawa dotknąć mnie bez gumki".

Nie wszystkie bywalczynie dyskotek są jednak aż tak przezorne. Jej rówieśniczki, gdy przyznają się do dziewictwa, są postrzegane w towarzystwie jako cnotki. Są niekiedy pogardzane przez te koleżanki, które już "to robiły". Dlatego pozbycie się dziewictwa jest jakby zaszczytem bycia dorosłą, udowodnienia sobie czegoś.

Podobnie rzecz ma się z płcią męską. W jednym z pubów spotkałem Krzyśka, Marka i Łukasza. Zapytani o ich życie seksualne zaczęli się przechwalać, który więcej zaliczył i jakie mieli w związku z tym akcje. Nasłuchałem się, jak to jedna połykała, a druga nie odmówiła seksu analnego. I kto lepiej, i kto więcej. W tej chwili, bez odpowiedniej liczby panienek na koncie, jest się nikim w środowiskach młodzieżowych.

Z powyższych spostrzeżeń wywnioskować można, iż seks jest tylko używką, przygodą. Miejmy jednak nadzieję, że nie każdy młody Polak myśli w ten sposób i że nigdy nie zostanie przerwana granica normalności.



Średnia: 3.4/5 Oceniony 25 raz(y).

Pokaz arty autora

dodajdo.com
Komentarze
piina11-01-2010 19:09
Wybaczcie, ale jak to czytam to na myśl przychodzi mi tylko jedno słowo 'masakra'. Jak czytam coś w stylu 'mam 14 lat i już się kochałam' to otwieram oczy ze zdziwienia. Dziewczyny, ja sama mam 14 lat i proszę was, myślcie. 'To była moja świadoma decyzja'. No bez żartów, świadoma decyzja to to na pewno nie była. Ja z kumplami czasami robimy sobie żarty w stylu 'choć do łóżka' czy coś takiego, ale to są żarty. A na serio, nie myślę o pójściu do łóżka z chłopakiem. No proszę was. I to jeszcze jak niektóre z was z ok. 5 lat starszym. Dziewczyny musicie zacząć myśleć racjonalnie. A jakbyście zaszły w ciąże to co ? Nie będzie tak łatwo. Jedna pisze, że nie chce zajść w ciąże, ale jakoś jak szła do łóżka z gościem którego 'rzekomo' kochała, to jakoś o tym nie myślała. Antykoncepcja nie zawsze pomaga. Wybaczcie, nie chce się wymądrzać, ale musiałam tu napisać. Bo jak zajdziecie w ciążę, to zostawicie dziecko na śmietniku teraz na pewno że nie, że będę je wychowywać, ale później już inaczej będziecie myśleć. Okej, nie będę się wymądrzać, róbcie co chcecie, ale potem tego nie żałujcie. Mam nadzieje, że przynajmniej niektórym przemówiłam do głowy.

maciek_skc24-05-2009 16:00
to było do ziomalki z początku jak coś ;D

maciek_skc24-05-2009 15:58
taa.... jasne. Nie od dziś wiadomo, że dużo chłopaków ma zasadę: "Zaliczyć i bajo" i to bez względu na wiek... Proszę Cię, nie mów, że to się zmieni, bo szanse są znikome...

Ubot123411-08-2008 13:50
i teras musze przyznać że tą osobe bardzo pokochałem jesteśmy razem i pacząc na róznice wieku bo asz taka duża róznaca nie jest

Ubot123411-08-2008 13:49
ja ma 14 lat i miałem już pierwszy raz z koleżanką 2 lata starszą

Ka??29-07-2008 15:14
Ja mam 15 lat i mialam juz swoj pierwszy raz.przyznam ze nie zaluje bo bylo cudownie,zrobilam to z chlopakiem o 5 lata starszym ktorego kocham i ktory kocha mnie takze...

Nieznany8-12-2007 15:17
magdawarm to jest karalne 18-latek z 14-latką i dobra decyzja, że poczekasz jeszcze

suzi_162-03-2007 23:41
Jak dlamnie to jest to troche nie normalne... Jak dlamnie to dziewczna nie powina isc do lozka z pierwszym lepszym tylko po to by sprawdzic jak to jest a tak niestety jest coraz czesciej... i to mnie przeraza!! Owszem wszystko jest dla ludzi ale w odpowiednim czasie...

magdawarm23-09-2006 14:35
Mam 14 lat i owszem miałam już swój pierwszy raz. Nie żałuję Go, gdyż stało się to z facetem, którego kochałam. Byłam ciekawa jak to będzie, na pierwszym razie się nie skończyło. Dalej jestem z tym kolesiem ale juz nie uprawimy sex. Ja nie chcę. Nie żałuję tej decyzji, bo prędzej czy później i tak bym ją podjęła, a tak przynajmniej z kimś kogo Kocham. Mimo wszystko jednak nie chcę na razie kochać się z nim. Zrozumiałam, że jestem na to za młoda, chcę dać sobie z tym spokój, bo jak zaszłąbym w ciąże to nie umiałam bym utrzymać dziecka. Mój facety jest 4 lata starszy i szanuje moją decyzję. A pierwszy raz kochałam się w pelni świadomie, on nie nalegał czekał aż sama będę chciała tego.:)

KoRn!_8917-09-2006 18:12
mam 17 lat i uważam, że seks a właściwie swój pierwszy raz powinien być przeżyty z osobą z którą będziemy już do końca. Może jestem staromodna ale swó pierwszy raz chcę przeżyć co najmniej z narzeczonym (gdzie wiem że będę z nim już na zawsze) Tzw. puszczanie się jest dla mnie irytujące i jak widzę laski które mają po 15 lat i pierwszy raz za sobą to robi mi się niedobrze jak można byćtak głupim i nie poczekać na tego jedynego czy tą jedyną Zastanówmy się trochę nad tym co robimy!!! pozdrawiam :*

Eldath11-12-2005 18:40
Ostatnia sytuacja z jaką się spotakalam: wczoraj jadę autobusem, wiadają 4 dziewczyny, nachlane, ubrane jak prostytutki z makijażem wprost ściekającym im z twarzy. Brechtały się na cały autobus, rozmawiały (a raczej krzyczały) o tym, że jedna z nich puściła się z chłopakiem, który okazał się chamem. Mimo, iż miały na moje oko około 15-16lat, czyli niewiele młodsze ode mnie możnaby powiedzieć, to jednak dla mnie jest to zachowanie idiotyczne. Takie osoby nie wiedzą czym jest prawdziwy seks i na czym powinien się opierać, a co najgorsze, wyrabiają zdanie u starszych o młodzieży :] Hmm takimi poczynianiami też zatracamy sens znaczenia "intymności", która łączy sę poniekąd z seksem, bo czymże ona jest, kiedy połowa miasta wie z kim się puściliśmy? ;)

Roksanak29-10-2005 00:04
I jak to skometować:/ ??Jednym słowek Brak jakiego kolwiek Szacunku dla samej siebie:/ Kobieta czy dziewczyna powinna się szanowac!!Na wszystko jest czas,wszystko przed nami, nic nam nie ucieknie !!Im jestesmy dojrzalsi tym lepiej!!Niezdajemy sobie sprawy jak taka ,,przygoda" moze sie skończyć:/ Owszem moze i jest fajnie, pieknie i bosko przez jakiś czas ale gdy sie wpadnie cierpi sie przez całe zycie...!!PAMIETAJMY o tym!! Rozdro dla was:*

arczi_16-08-2005 22:52
Popieram całkowicie Qba2fast4u najchętniej jego wypowiedź bym przepisał i bym sie pod tym podpisał ale poco kopiować. Dodam tylko tyle że ja osobiście nie przepadam za dziewczynami które się szmacą z pierwszym lepszym!!!
pozdro all

arczi_16-08-2005 22:50
Popieram całkowicie Qba2fast4u najchętniej jego wypowiedx bym przepisał i bym sie pod tym podpisał ale poco kopiować. dodam tylko tyle że jak osobiście nie przepadam za dziewczynami które się szmacą z pierwszym lepszym!!!

Qba2fast4u9-08-2005 23:14
no cóż komentarze sa rózne bardzo rozbieżne i każdy ma prawo do swych opini!!

ja jednak uważam ze ten art nie jest całkowicie zgodny z realiami! odebrać można ze we wszystkich clubach są same dziwki i koksiaże szukający dup!! to nie prawda sam chodze na technoparty i w moim mieście nie powiem zanjdyja sie tacy ale sporadycznie! a cluby są dosyc duże i jest ich troszke!

ja osobiście jestem prawiczkiem i wypowiadałem sie na wcześniejszych artach uważam sie za uczuciowego chłopaka i dla mnie sex nie jest podstawą anie nawet dopełnieniem związku nie powiem jest wazny od niego zależy istnienie naszego gatunku ale nie stawiajmu go tak wysoko!!

te małolenie matki same są sobie winne chciały być kobietami i sa! chiały doruwnac starszym lub sie nie osmieszyć a teraz dopiero sie władowały!!

Pozdro :*

naamah1-08-2005 22:11
do Reliance
ja po prostu czasem potrzebuje seksu dlatego jestem w stanie znalezc sobie chlopaka tylko na jedna noc, taki seks bez zobowiazan jest dobry, puki nie znajde sobie faceta na stale. Uprawiam seks bo go lubie i tyle!!!

lonely-angel28-07-2005 23:25
u nas na ********* :P to po jakims festynie pod szkola boisko jest cale wylozone zuzytymi prezerwatywami, koszmar. jakies zbiorowe orgiee bo nacpaniu. gdzie tu romantyzm, milosc..:/

Reliance21-07-2005 21:10
jovanna
Czy zaczelas uprawiac seks tylko dlatego ze wiekszosc tak robi?


naamah16-07-2005 22:50
Mam kolezanke, dla ktorej seks z przypadkowym chlopakiem jest calkiem na miejscu i absolutnie sie z tym nie kryje. Kiedys myslalam, ze to pewna oznaka zeszmacenia, ale im jestem starsza, tym bardziej zaczynam rozumiec jej podejscie, poniewaz widze, ze wiekszosc ludzi robi dokladnie to samo. Prawie kazda ze studenckich imprezek konczy sie tym, ze ktos sie z kims przespi itp. Moja inna kolezanka sypia ze swoim kumplem z ktoym mieszka, mimo tego ze on ma laske od jakis 4 lat, moze te doswiadczenia zmienily moje podejscie do zycia, ale seks na jedna noc bez zobowiazan stal sie dla mnie czyms normalnym

kalinka1712-06-2005 13:31
Dla mnie takie zachowanie to poprostu brak dojrzałości.To nie chodzi o zaliczenie,chodzi o coś wiecej o jakiekolwiek uczucie,ale seks na dyskotece to dla mnie totalne dno.Nie rozumiem dziewczyn, które zupełnie się nie szanują.Zresztą chłpacy,którzy trakują dziewczyne jak towar wcale nie sś usprawiedliwieni...dla mnie to jest koszmar i jak mam teraz komuś zaufać skoro może mu chodzić tylko o jedno...sama jestem z elbląga i troche się nasluchałam na temat dyskotek...najwięcej jest tam takich 13 latnich panienek które chyba poprostu pewnych spraw nie rozumieją

Hurricane293-05-2005 14:40
Uprawianie seksu z przypadkowo poznanymi ludźmi i byle gdzie to poprostu brak wyobraźni. Tyle się mówi o chorobach wenerycznych i nie chcianych ciążach. Tak łatwo wszyscy ulegaja popędom. W życiu trzeba myśleć.

qrpiech7-04-2005 18:58
ej ej ej ej... Letty, zwolnij. Rozumiem, ze takie sa Twoje przekonania i szanuje to, musze Cie jednak prosic o zachowanie pewnego dystansu i nie mieszanie religii do spraw poruszanych w tym dziale. Staramy sie byc neutralni (czyli: zarowno dla wierzacych jak i niewierzacych) i nie prowokowac (ani w jedna ani w druga strone), Twoj komentarz zas, niestety, prowokujacy jest (a szczegolnie w tym okresie). To, czy ktos wierzy jest tylko i wylacznie "jego broszka", nie mozesz zatem "straszyc" innych pieklem (przynajmniej dopoki jego istnienie nie zostanie naukowo udowodnione :P), bo wywola to tylko niepotrzebne docinki (ktore bede kasowal, poniewaz nie beda mialy nic wspolnego z trescia arta). Mozesz odwolywac sie do ludzkiej moralnosci, ale zycie wieczne, wiare itp. pozostaw w spokoju.

Letty7-04-2005 12:24
Nawet mężów nie jeste się pewnemu w 100%, wiec tym bardziej chlopaka. Skąd mozemy wiedziec czybędziemy z nim do koncazycia. Dlaczego kazdy zyje tylko dniem dzisiejszym? dlaczego nikt nie zastanawia sięnadkonsekwencjami w zyciu wiecznym? "Chcę się bawić, póki jestem młody i mam czas" <-- czytakaodpowiedz ma sens?? to jest zycie przejsciowe. czeka nas wieczność. A to czy wieczność spędzimy w niebie czy w piekle zalezy od nas. Czyjest sens tak grzeszyc w tym przejsciowym zyciem?? czynie lepiej cieszyc sie szczęsiem w zyciu wieczyn??

N.N.N1-04-2005 18:29
A ja też jestem z Elbląga :-) Na szczęście w dyskotekach nie bywam.

Somebody31-03-2005 12:20
Jak czytam coś takiego to jestem przerażony... Wy mówicie że polska jest do dupy tak?? rządzą w prawdzie nami kretyni ale jak ich nie bedzie to przyjdzie zgraja takich kretynów i dopiero bedzie:/ nie ja się z tego syfu co tutaj jest wynoszę! Nie mam zamiaru żyć wśród ludzi którzy nie wiedzą co w życiu się tak naprawdę liczy!!

Gobi27-03-2005 08:25
hym...czytając ten art i wypowiedzić to stiwerdzam, że czas się zamknąć ze swoimi najbliższymi i nie patrzeć na świat, nie się zabijają mordują jakąś wojne nową zrobić...taaakkk...puki nas to nie dotyczy to niech się dzieje co chce, czyżby to nie był idiotyzm, tylko jak to się ma do tego tematu ? proste, zaostrzyć rygor dyskotek, zwalczać dilerów i każdego kto tym shitem handluje, wypowiedzieć walke przestępczości, zamykać nieletnie prostytutki, ogólnie pokój i miłość...jasne, każdy by tak chciał, nie należy przymykać oka na takie rzeczy, należy kogo się da ratować od złych ludzi i tych opisywanych sytuacji. Tylko jeszcze jedno mnie boli tu, dziewczyny ! dlaczego wy uważacie że tu jesteście zawsze poszkodowane, nierozumie tego, jesteście zapatrzone w siebie i swoją nietykalność, chłopka tez może zostać wykorzystany przez starszą panienkę, no i co z tego...nic, nie robi żadnej afery o to, rozumie jak młoda panienką zajdzie w ciąże, ale z tego arta wynika że to są przeważnie ćpunki i same rozkładają nogi przed przygodą, nie ma ich znowu tak wiele, ludzie nie przesadzajcie. nerka

Asia166-03-2005 10:30
Moim zdaniem-nie powinno się wtrącać w takie sprawy,niech każdy sobie robi co zechce,a zaź niech żałuje,każdy wie o niebezpieczeństwach jakie mogą się wydarzyć,gdy uprawia się seks.I przez to właśnie jest coraz więcej samobójstw,oraz samotnych matek!!!

adin1-03-2005 22:39
No cóż niestety tak bywa może w przyszłosci my dziewczyny bedziemy sie bardziej szanować i swoje ciała:)pozdro

Agullka19-02-2005 13:48
Ciekawy artykul, ale nie do konca sie z nim zgadzam. Tzn prawda jest ze coraz mlodsze dziewczyny zaczynaja wspolzyc z chłopakami, ale ja sama wiem i znam osoby ktore po przezyciu swojego pierwszego razu nadal sa ze swoimi chłopakami/dziewczynami i nie chwalą sie tym ze nie sa juz prawiczkami/dziewicami. Zrobili to bo sie kochali. Wiem o tym bo sa to osoby mi zaufane.
Idzie mi o to ze nie wszyscy sa tacy jak piszesz w artcie, oczywiscie nie neguje tego ze sa tacy ludzie i ze tak sie w polsce dzieje. Ale to chyba nie uniknione juz:( to jest jak reakcja chemiczna ktorej w trakcie nie da sie juz zatrzymac.

biaLa17-02-2005 13:47
i zgadzam sie z CAROLINE, ma racje, ze zaplanowanie pierwszego razu nie zawsze jest takie jak bysmy chcialy.
Victorie ona ma racje ... wystarcyz wejsc do klubu, mlode 13-nastki, gowniary nacpane w mini latają, lizą sie na lozy przy wszystkich.
Ja na codzien jestem grzeczna towarzysko, wystarczy ze cos wypije albo nosek przypudruje i nie kontroluje sie, agresja.

Ja sama widząc mlode dziewczynki mam ochote do nich podejs i wyrznąć w twarz ... ale kazdy bawi sie na swoj wlasny sposob. Wiec nie psujmy innym zabawy,


biaLa17-02-2005 13:43
Zgadzam się z tym, gorsze są mlode gowniary, niz 18-19latki.
To tylko puszczanie sie co opisales ... ale zapomniales ze takze te mlode gowniary uprawiają sex za kase i nie widza w tym nic dziwnego procz nowych wrazen.
Nie mam nic przeciwko temu. Kazdy niech sie zajmie sobą i wlasnym zyciem. Malo macie chyba problemow ze zaczynacie interesowac sie co robią inni.
Pozdro

Justyna.....9-02-2005 20:29
Siemka nio to prawda tak teraz sie dzieje i dziwi mnie to ze wieku 16 lat mona juz ten tego rozumiem mozna sie bawic ale niee az do tego stopnia.

A tak na marginesie to zawalisty tkst naprawde

Victoria1931-01-2005 15:10
caroline.lu rzeczywiście Ty masz 16 lat!!!!! LOL

caroline.lu29-01-2005 22:37
a według mnie w tym arcie pojęcie współżycia jest troszkę wyolbrzymione... Seks to rzecz naturalna i wiele nastolatków ma na to chętkę,wiem bo sama mam 16 lat.
jestm z chłopakiem o trzy lata starszym, który choć uważa, że seks to tylko dodatek do całości jaką tworzą uczucia, zaufanie, a przede wszystkim miłość, to wiem, że ma na to ochotę:)
nie sposób zaplanować sobie dokładnie swójego "pierwszego razu", bo to zależy od wielu czynników.
jeżeli kogoś kochasz i jesteś tego pewnien w stu procentach, to czemu by nie? takie jest moje skromne zdanie na ten temat. jeżeli będę wiedziała, że naprawdę kocham mojego chłopaka i że nie jest to zauroczenie, to zrobię to nie patrzęc na to ile mam lat... bo nie ma tzw. "odpowiedniego wieku" na rozpoczęcie współżycia...bo pojęcie seksu, jako dopełnienia miłości, nie może być opierane na opiniach innych! to uczucie i porządanie. ja uznaję prostą zasadę...skoro kocham naprawdę, kocham i duszą i ciałem...



Daiman1623-01-2005 19:00
siemka wszystkim!!!! Ten tekst naprawdę mi się podoba !!! JJest poprostu świetny !!!!! Nie wiem jak wy ale ja wolę poczekać na tą jedną i dopiero z nią wejść do łóżka!!!! Pozdrawiam wszystkich myślących tak jak ja!!! papapa

roodia22-01-2005 16:45
Bardzo dobry artykuł, napisany bardzo dobry językiem. Gratuluję :))
Nic dodać nic ująć, nie mamżadnych zastrzeżeń.

Bogu dzieki że jestem w porządnym towarzystwie, które mimo że lubi zaszaleć i powariować na niejednej dyskotece, ma swoje ambicje i zasady, których się trzyma.

Hogh! ;]

zielony kot22-01-2005 15:20
nie zagadam na gg, wybacz.

tez jestem z elblaga i tez nie jestem dziwka(((:

buahahaha co za bulwers...

Avea22-01-2005 12:04
Tak jestem z Elbląga i nie jestem nacpana dziwka!! jak co to na gg lub maila 3972528

zielony kot22-01-2005 11:27
czyzby kolezanka z Elblaga?

Avea21-01-2005 18:57
Sorry honoru HONORU a nie humoru

Avea21-01-2005 12:41
Albo mi się wydaje, albo zrobiłeś z Elbląga miasto alfonsów, dziwek i ćpunów :/ Ale tak nie jest, wiadomo w każdym mieście znajdują se takie elementy, no ale... Jak ktoś nie ma ambicji i poczucia humoru to będzie sie jebać ze wszystkim co się rusza. Taka jest prawda,

MkTk20-01-2005 23:50
NO COMMENT !!!!!
JA NIEWIEM SKĄD TEN KOLEŚ SIE URWAŁ...
...OBUDZIŁEŚ SIE PRZED CHWILĄ ZE SNU ZIMOWEGO KTÓRY TRWAŁ 20 LAT CZY CO ???????

nie pozdrawiam :P

Victoria1915-01-2005 19:25
ojjejejje normalnie jak czytam niektóre komentarze to zieefff. Ludzie seks jest naturalną sprawą, ale ZAPLANOWANY, Z ODPOWIEDNIĄ OSOBĄ i przede wszystkim Z MIŁOŚCI. Ludzie wbijcie sobie do głowy, że seks za pieniądze, albo dla szpanu to gówno, wypaczenie. A te 14-stolatki, które uważają, że być dziewicą to hańba, niech nie robią sobie dupy z gęby i zastanowią się jak skończą za 5 czy 10 lat. Ciekawa jestem, czy będą miały taki sam pogląd. Bo bardzo łatwo jest ulegać mediom i różnym grupom rówieśniczym, ale SZTUKĄ JEST ZACHOWAĆ ZASADY. Moim zdaniem wiek odpowiedni do współżycia to napewno powyżej 23 lat albo nawet i więcej. Przecież teraz to współżyją same dzieciaki!!!!! Brak po prostu słów. Ludzie trochę szacunku i porządku w świecie pełnym zła, przemocy, brutalności i egoizmu. To i tak mało napisane, bo to jest temat tak rozległy, że możnaby było prawie książkę napisać.
Pozdrawiam wszystkich ludzi z zasadami, którzy nie ulagają żadnym namowom i używkom.
Przede wszystkim szacunek dla samego siebie, ludzie!!!!!!

zielony kot15-01-2005 17:25
m.n.a., ani ze sa fajniejsze, ale ze odwrotnie- tez nie. po prostu nie sa dziewicami, to wszystko. a glowne skutki to poza mozliwoscia ciazy i chorob takze zmiany w psychice. ale czy na gorsze, czy na lepsze- to wiadfomo dopiero po fakcie.

m.n.a15-01-2005 10:08
Hej no sory... ten art jest w 1000% prawdziwy, pewnei slyszeliscie piosenke Urbana- 'nagie anioły", mówi dokładnie o tym samym... =/ n.p. frag. "... a 14-nastki to się wstydzą cnoty(...)jak nie wierzysz to poszukaj na ulicy, nie urzyczysz w tym wieku prawie zadnej dziewicy..." no i ja tego nier ozumeim mam 17 lat jestem w 1 klasie liceum i jestem dziewcia i przede wszystkim nie wstydzę sie tego.... mialam juz nie jedna okazje aby to zmienic ale sie powsrzyamalam, nie pwoiem ze mam ochote i ciekawi mnei jak to jest, owszem ale wole poczkeac na twego chlopaka ktory wiem ze mnei nei zrani i dzieki temu bedzie nam jezcze wspanialej... ale ja tu gadu gadu apewni wa to nudzi...

ale na koniec zaapeluje...!! dziewczyny szanujcie się... to że komuś dacie d..upy wcale nie znaczy ze jestescie fajniejsze, wrecz odwrotnie!!!!!!!!!!!

marik_te14-01-2005 23:43
Seks jest ważny, ale po co mi on bez miłości. Może to i fajna zabawa, ale zbyt duża odpowiedzialność. A skończyć to sie może różnie. Więc wole nie ryzykować i poczekać cierpliwie na odpowiedni moment, a później pamiętać go jako ten jedyny.

Nieznany11-01-2005 09:27
Dla mnie liczy się przede wszystkim miłość, a seks jest tylko dopełnieniem miłości...

zielony kot9-01-2005 14:51
byc moze czytales go na prowadzonej jakis czas temu akcji na stronie nastolatka, zostal stamtad przeniesiony. akcja skonczona, a artykul umiescilismy w dziale seks. jesli znalazles go w bravo, zalacz numer gazety.

JaXoN8-01-2005 20:05
Ten Art czasem nie jest ściągnięty żywcem z gazety Bravo??? Czytałem podobny jakiś czas temu zabardzo to ty się chyba nie namęczyłeś skaner poszedł w ruch he he

utepre7-01-2005 16:36
***mocno edytowany przez QRPIECH :P***

jesli jeszcze raz wrzucisz do komentarza takie zlewki, to pozegnamy sie slynnym "teletubisie mowia : papa"... moze i Twoj komentarz byl cos wart, ale wypadalo by go "lekko" skorygowac... (dla nieznajacych tematu : koles wkleil z archiwum gg dluuuuugasna rozmowe i nawet nie zadal sobie trudu zeby zastanowic sie, po kiego wala komu informacje o godzinach wysylania zajmujace 1/2 calego komentarza)

grimmati7-01-2005 15:51
ja mam 15 lat, a dokladnie skoncze je w lutym tego roku.
i juz nie moge doczekac sie jak bede sie kochał z dziewczyna :D
/
nie wiem ale moje poglady na temat seksu zmieniły sie od ostatniego roku.Kiedys myslalem ze to musi byc ta jedyna, ta ukochana.

ale teraz zaczynam odchodzic od tych pogladow.
np. znam dziewczyne pol roku (szkolnego) i czemu nie mialbym sie z nia nie kochać? jezeli oboje mamy na "to" ochote to ja nie widze zednych przeszkod.
moze bede zalowal, moze nie.
Pozdrawiam

zielony kot7-01-2005 15:33
prababki nie sie nie przewracaja, one mialy w naszym wieku mezow i uregulowane zycie erotyczne(;

Idsele7-01-2005 12:02
Granica normalności... Na jakiej podstawie twierdzisz co jest normalne? Czy to pruderyjne zachowanie, które wpoiło w ludzi 50 lat komuny i Kościół?
Na Zachodzie zachowują się tak wszyscy, to zupełnie normalne. Tam zamiast lać się po pijaku, młodzi wolą spędzić ten czxas przyjemniej w pokoju z płcią przeciwną. Co jest o wiele zdrowsze dla wszystkich...
Poza tym nie zgadzam się do konca z tym artem, bo nie wszędzie tak jest, a raczej mało gdzie tak jest.

maika7-01-2005 11:14
Racja. Same fakty,z wyjątkiem tych że we wszystkich klubach tak jest.

A tak wogóle to wegług was w jakim powinno się być wieku żeby mieć ten pierwszy raz???

natalka226-01-2005 16:24
Zgadzam się z powyższym. tekst jest powiedzmy na realiach. Dlaczego "powiedzmy"? Bo nie zgadzam się z tymi clubami gdzie grają techno. To, że ktoś lubi taką muzę i bawić się przy niej wcale nie oznacza, że jest narkomanem czy osobą szukającą seksu (dziwką). Uwierz, że bywają w takich miejscach też "normalni" ludzie nie ćpający, nie szukajacy seksu a chcący się pobawić.

A co do samego arta to już go gdzieś czytałam.


Pozdrawiam ciepło

Czaderka6-01-2005 14:48
Czytając początek Twojego arta już
byłam w strachu, że najeżdżasz tylko dziewczyny a facetów ten temat nie rusza...jednak miło mnie zaskoczyłeś. Wiele osób ma bujną wyobraźnie i "chłopiec" 14- letni przesadza a w rzeczywistości nic takiego nie robił. Tak samo i z dziewczynami. Jednak przykra jest prawda, że sex jest tylko dla większości osób zabawą po której (jak niektórzy idioci myślą) nie będzie żadnych konsekwencji. A przecież z sexem wiążą się różne choroby, w przypadku dziewczyn ciąże i zjeb....na opinia. NO CÓŻ JAK TO MÓWIĄ SĄ LUDZIE I TABORETY :(

Nieznany6-01-2005 14:41
wow...stu procentowa racja...u mnie w mieście nie ma specjalnie jakiś dyskotek ale młodzi i taak się bawią w tych drobnych...handel jest na porządku dziennym a dla 15 latki seks to nic takiego...a ile już zostałło zgwałconych?ostatnio w naszym parku była jedna ofiara...ale innych to nie zniechęca - panienki i tak przychodzą w jakże skąpych ciuszkach bo je to kręci...żal mi tych dziewczyn i nie mówcie mi że żyje się raz!raczej powinniśmy się zastanowić co to naprawde znaczy....

Moon_196-01-2005 14:40
No właśnie, nie każdy młody Polak myśli w ten sposób.Uważam, że tego typu myślenie jest charakterystyczne raczej dla tych młodszych nastolatków, mianowicie w wieku 14-17 lat. Ci starsi chyba są już trochę bardziej stateczni pod tym względem. Zresztą wydaje mi się, jakby młodzież z gimnazjum i ta ucząca sie w starym systemie to zupełnie inne pokolenie mająca inne zasady i wyznaczniki moralne. Choć może się mylę.Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany...