Uzależnienia Subkultury Zdrowie Filozofia Miłość Szkoła Seks Inne Wywiady Opowiadania Poezja
Skok na główn±!

Historia, tak po prostu

Autor: Ghetto
Odsłony: 1516
Data: 22-12-2006
Witam

Czytam teksty w dziale Uzależnienia już od dłuższego czasu, w sumie od pierwszej strony, no i w końcu korzystając z dobrego samopoczucia i chwili czasu (początek choroby, 2-tygodniowe zwolnienie), postanowiłem sam coś napisać na swój temat, na temat swojej historii z narkotykami, bo właśnie o tym będzie mowa.

Dzisiaj mam 17 lat, za miesiąc 18, poszedłem rok wcześniej do szkoły. Pierwszy etap to oczywiście szlugi, zacząłem palić chyba w 3 klasie podstawówki, ale to takie tam raz na tydzień aż do gimnazjum, gdzie akurat z tym zacząłem nałóg. Marihuana. Pierwszy raz w 4. klasie podstawówki, potem parę razy w piątej, parę razy w szóstej, na stałe zacząłem również w gimnazjum. Alkohol? Tak, był już w podstawówce, wina, wódka, piwka, często, coraz częściej.

Gimnazjum. Tak, najśmieszniejszy etap mojego życia, wesołe 3 lata, wręcz bardzo wesołe. Zacząłem palić szlugi no i wtedy wraz z moją ekipą (pozdrawiam tych piszących w tym tonie o swoich ludziach, szacun) byliśmy na etapie picia tanich win. Już nie co tydzień, tylko codziennie, cały czas, zamiast szkoły, do szkoły, po szkole, itd., więcej w weekendy, coraz więcej imprez. Gdzieś w 2. klasie gimnazjum znowu pojawiła się marihuana, po rocznej przerwie. Połówka na siedmiu, haha, każdy spalony, już wtedy było wiadome, że tym razem na próbach się nie skończy. „Nie byliśmy już młodzi” i można było jarać. No i tak się zaczęło.
Ostatni rok w gimnazjum? Poezja, przynajmniej trzy razy w tygodniu stan upalenia, jeszcze nie było takich potrzeb. W międzyczasie próby z amfetaminą i kółkami, na szczęście nigdy nie wpadłem w nałóg Białej Damy, bo za bardzo mi się to podoba, żebym ryzykował.

W końcu gimnazjum się skończyło, stestowałem większość środków dostępnych na rynku określanych jako popularne, od marihuany przez hasz i frytę do kółek. No i zaczęło się technikum, czyli to, co trwa do dziś. Teraz marihuana jest już na porządku dziennym, jest sposobem na życie, swoistą receptą. Jeszcze rok temu, kiedy nie zapaliłem, mój stan był ciężki, wszechobecne wkurwienie, chęć zniszczenia kogoś, poszukiwanie kasy itd. Ogarnięci wiedzą, o co chodzi..

I co się w końcu stało? Policja, tak, policja. Ślę z tego miejsca serdeczne CHWDP, nasz „koleżka” postanowił wszystkich sprzedać po tym, jak został złapany z paczką, w tym mnie. Ów pan pożałował swego czynu ze strony naszej ekipy, jak i ze strony całego osiedla, ale to my mieliśmy pojechane. Przetrzepali nam telefony, a tam znaleźli bardzo dużo dowodów przeciw nam, no wiadome, wszyscy lubią nagrywać co ciekawsze fazy.

Sprawa w prokuraturze... Wyrok: 3-miesięczny odwyk. Mało? Nie, dużo. Do każdego, kto nie był na odwyku, najgorszy nie jest fakt, że nie masz swojego leku, bo to przechodzi po tygodniu - najgorsze są żałosne próby leczenia „wyspecjalizowanych doradców” z ośrodka MONAR'u... Żal tego słuchać, szkoda czasu i życia, tak że nikomu nie polecam.

A co jest dzisiaj? Siedzę w domu, palę papierosa, czekam na temat, dalej gustuję w marihuanie, codziennie, jak tylko mam okazję, ale nie czuję się uzależniony od niej fizycznie, nie mam wieży ciśnień, umiem się z tym pogodzić, kiedyś tak nie było.

Jednym słowem, ogarniam się, ogarniam swój life. Każdemu to polecam, bo jest lepiej. Nie bójcie się swojego nałogu, nie odrzucajcie go, nauczcie się go inaczej traktować, inaczej z nim żyć. Jeśli tego nie zrobicie, będzie ciężko. Jak Wam się uda, możecie spokojnie przetrwać.

Mój cel? Wyjechać do Holandii, żyć w spokoju, w poszanowaniu przez innych ludzi, nasz kraj się do tego nie nadaje. Nie ukrywam, że chodzi o legalizację, ale chodzi też o styl życia. Polska to syf, pogódźmy się z tym.

Jaki był cel napisania tego arta? Nie wiem.

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany...
Login:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta? Przypomnij hasło

Komentarze

UserNiuuu?ka: 23-10-2008 19:24
ooo tak zajebisty ziomek jesteś i tak trzymaj....wkręciłam sie w twojego arta....zajebiste teksty o holandii tak..to tez moje marzenie, choc miałam okazję tam wyjechac ale nie wypaliło..ogółem dla mnie jak wy to mawiacie "marihuana" jest rzeczą wyjebana i niepotrafie bez tego żyć ale coż...pozdro ziomek
UserKatia69ndh: 23-08-2008 14:33
Art jest świetny. Nie ukrywam, że dzięki Tobie zaczynam inaczej patrzeć na swój nałóg (którym są papierosyi marihuana). Tzn. jeszcze nie patrzę inaczej ale zastanawiam się nad swoim życiem. Nigdy nie miałam doczynienia z policją lae miałam doczynienie z rodzicami. Śmieszne?? Nie. Oni są jeszcze gorsi!! Ale nie ważne.
Dziękuję Ci za ten art i za to co zrozumiałam dzięki Tobie i Artowi.
UserMysza14: 6-05-2007 12:36
Ghetto a pozatym to ty jeszcze chyba nie wiesz nic o prawdziwym sprzedaniu ludzi przez kumpli moj przyjaciel sprzedał mnie tylko dla tego zeby byc czystym i to ja poszłam na odwyk a nie on gdybym uwazała z kim sie krece i co robie była bym pewnie inna osoba pozdro dla ciebie
UserMysza14: 6-05-2007 12:24
Ema;) Pozdro dla Ciebie!!
Widzę że wiesz co to odwyk ale czy wiesz co to jest taki prawdziwy odwyk z detoxami przez pierwsze 4 dni z wiedza ze narkotyki są gdzieś na oddziale ale nie możesz ich ruszyć bo odpadasz i dostajesz następne parę tygodni gratis
byłam na odwyku 9 miechów mam dopiero 14 lat a prawie rok spedziłam w psychiatryku -(ja to nazywam psychiatrykiem ) a to był szpital odwykowy nawet nie pamietam gdzie sie znajduje a dokładnie z tego całego psychiatryka wruciłam w lutym tego roku w szkole wiedzieli wieszieli o wszystkim a nikt mi nie próbował pomuc o mnie walczyli tylko Ci którzy byli ze mna na jaraniu piciu braniu itp stało sie do tego szpitala wparowała mi policja pytali o D.S nie odpowiadałam bo wtedy była to osoba która do tego szpitala potrafiła przewiezc mi maryche powrut do domu luty 2007 D.S siedzi na sancji czeka na sprawe
19 marzec D.S siedzi w wiedzieniu wczoraj 5 maj byłam na widzeniu u niego nie byłam w stanie tam wejsc a jak juz weszłam nie byłam w stanie wyjsc dzisaj 6 maj jestem po 4 kulach i jednej bombce i wiem co pisze wiem o czym muwie nie mam problemuw z panowaniem nad stanem trzezwosci czy nie trzezwosci pozdro dla Ciebie za to ze przetrawałes
Userkrushi: 22-03-2007 21:52
Hehehehee...:) Dobre...;) Mam nadzieje, że Wasz "koleżanka" już nigdy nie wpadnie na tak genialny pomysł... MONAR? Współczuje... Ludzie ryjący głowe.. Robią z ludzi debili... alkoholików i narkomanów... Legalizacja... Nie wiem cze to by był najlepszy pomysł... Każdy jest do czegoś stworzony... Ci co palą niech palą... a Ci co mają wyższe cele niech żyją w swoim "legalnym świecie". Zakazy i tak nie pomogą... Palenie zawsze będzie towarzyszyć nielegalnemu życiu legalnych ludzi;) Pozdro;)
UserMagda14: 22-03-2007 14:17
E tam...Przesadzacie...Ja tam jaram raz w tygodniu,czasami częściej i dobrze mi z tym.Nie jestem uzależniona bo czasami umiem przestać jak trzeba(np. nie mam skąd skminić albo nie mam hajsu).Lubie być najarana i napewno nie przestane tego robić bo to po prostu lubie.Pozdro...:]
UserNieznany: 4-02-2007 15:53
;( Buuuu.... nigdy nie brałam narkotyków i nie zamierzam..ale nie wiadomo do czego życie mnie zmusi... powodzenia ! pozdro

ps Artykuł super
UserPatysiaczeq: 18-01-2007 21:23
nigdy nie jaralam...lecz wiem co to znzczy...bo mam takie towrzystwo ktore robi to przymnie ziolo feta piguly i takie tam mnie do tego ie ciagnie no raz bylam po fecie ale to na nie swiadomce na dyskotece i drugi raz po kokainie rowniez na nie swiadomce i wcale mnie nie ciagnie...nie lubie miec schizy dla mnie to jest okropne
przestan Cie nie warto sie truc
Usermejdejos: 1-01-2007 19:48
nawet kawa jest narkotykiem i to bardziej uzalezniajacym niz marihuana ale prawdziwa marihuana nie Sqn kto ma wiedziec wie o co chodzi. ja tez paliłem ostro dzien w dzien po 2-3 sztuki ale teraz sie ograniczyłem i pale od swieta...i nie powiem ze zioło nie niszczy umysłu...ale jak to spiewaja chlopaki z firmy >>raz spróbowalem nie przejde juz obok obojetnie nie nie nie nie<<
peace
UserPaulinkaaa: 30-12-2006 21:31
rozjebały mnie niektore komentarze ale spoko... nie odzywam sie... mnie sie art podoooba i styl tego zioooma tez :D peace :d dzieci kwiatów... :D:D
UserIdsele: 25-12-2006 20:27
BO I
«spójnik wprowadzający zdanie wyjaśniające wcześniejszą informację lub ostrzegające przed konsekwencjami niewykonania tego, o czym była mowa wcześniej»
TAK
3. «zaimek, który sygnalizuje sposób wykonywania czynności, odsyłając do konkretnej sytuacji, np. Spójrz na mnie. Tak wyglądam.»
NIE MA
1. «w połączeniu z nazwami czynności, stanów, cech tworzy zwroty oznaczające nieprzejawianie się, nieistnienie czegoś»
WYPADA
1. «jest wskazane, konieczne»
2. «jest stosowne, przystoi»

Nadal nie odpowiada to na moje pytanie, tak samo mogę znać definicję głupoty, a nie do końca wiedzieć na jakiej podstawie uznano kogoś za głupiego.

Szczęśliwego Nowego Roku:)
UserPoD: 25-12-2006 18:58
Idsele, specjalnie dla ciebie, bo święta.

http://sjp.pwn.pl/lista.p hp?co=Bo
http://sjp.pwn.pl/lista.php?c o=Tak
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=N ie
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=Wypa da

Wesołych świąt ;)
UserGhetto: 25-12-2006 16:11
no i elegancko:D:D
Userczarnydrwal: 25-12-2006 02:35
Pije, pale cannabis, nie pale papierosów bo nie lubie. Staram sie ograniczać ogólnie.. Jak zacznie mi skutecznie to wychodzić, to dam znać hehe
UserGhetto: 25-12-2006 00:02
widze pokomentowaliscie,

zeby nie bylo niejasnosci, ja nie jestem ze legalizacja i nikomu nie polecam palenia, legalizacja w naszym kraju oznaczalaby smierc, narod jest za glupi :)

za to juz nie biore innych specyfikow (od wielu miesiecy) i nie naduzywam alkoholu i nikotyny, a pewnie wielu z Was to robi, moze nie niszczycie sobie tak tym glow, ale organizm - owszem :)
Userczarnydrwal: 24-12-2006 15:17
Alkohol to też narkotyk... Nikotyna też. ;)
Userczarnydrwal: 24-12-2006 15:16
Rząd zawsze Cię okradnie. Tacy politycy. Przyzywczajony jestem do tego, ale wkur.... hehe.
UserIdsele: 24-12-2006 14:58
Gdybym nigdy nie palił i przeczytał tego arta to na pewno bym nie spróbował, gdyż obawiałbym się spadku inteligencji do poziomu autora. Ten art bardziej odstrasza od dragów niż przemowy MONARowców:)
A wszyscy oburzeni atakami na policję "bo tak nie wypada" (swoją drogą to w ogóle znaczy????) niech się popukają w czoło.
Zreszta 90% z was to też ćpuny bo pijecie alkohol, który uzależnia o wiele bardziej niż marihuana.
UserPoD: 24-12-2006 12:35
Czarnydrwalu, czytaj do końca. Napisałem, że chodzi mi o akcyzy. W końcu jakby to zalegalizowali to też nasze rządowe, pazerne mendy chciałby mieć z tego korzyści ;]

Ja uszami wciągam tylko krede przez mieszka ;]
Userczarnydrwal: 24-12-2006 10:43
Hehehe Może Cię nie złapać ? Jak spalisz jednego dżojnta to się dziewczyno zielona zrobisz.. być może, że za pierwszym razem się nie wkręcisz, ale równie dobrze może Ci się to spodobać. Ja osobiście odradzam. Więc mam nadzieje, że kumple mają w sobie troche odpowiedzialności i Ci nie zaproponują.. Pozdrawiam.
Usermisiaaa: 24-12-2006 09:48
Ja sama nigdy nie jarałam trawki. ;p Mam kumpli, którzy jarają nałogowo ;x. Nie, nie przeszkadza mi to, przeszkadza mi to, że jestem od nich te kilka lat młodsza i oni pilnują mnie, nie pozwalają spróbowac. ;p Traktują jak młodszą siostre. Kocham ich jak nikogo, to prawda, ale czasami mam juz dosc tego traktowania. :) Ja też chcę spróbować! Przeciez po jednym razie się nie uzależnie ;x. W ogole za 1 razem to mnie moze nie złapać ;x;D. Ale co poradzisz? :) A i tak ostatnio męczę ich co raz bardziej, powiedzieli nawet, ze się zastanowią i moze pozwolą mi spróbowac ^^ jeje ;x;d.
Powiedzcie mi tylko czemu ja się ich tak słucham ? ;x;D Sama nie wiem, ale słucham i juz. ;x;D
pozdrawiam.
Userczarnydrwal: 24-12-2006 00:01
Ironia ? A cooo too ??
TO, że Ty próbujesz być NAD wyraz sarkastyczny to już nie moja wina.. Ja poprostu drocze się z Tobą, bo udajesz ważniaka. Ave

"Państwo by miało korzyści." - A o czym mówi? :| Ja też bym skorzystał majster.. Ty nie.

aa uszami nie paliłem (Umiesz wciągać powietrze uszami :| Toś to mistrz z Ciebie. Ekwilibrystyka Ci nie obca widze) ale nosem tak. Fajny strzał na głowe, choć juz tego nie praktykuje. No ale przecież cannabis to samo zło i szatan w jednym.

aa jak chcesz mi kupić słownik. Kup :D Zobaczymy jakiś Ty słowny ooo mój Ty cyniku.

UserPoD: 23-12-2006 23:46
czarnydrwal:
Kupić Ci słownik? Akurat mamy gwiazdkę, wiesz, ten świąteczny duch. Przyda Ci się poznanie nowych słówek, takich jak "ironia", "żart", itp. itd. Zważając na to, że twoje "f0nTy" są kompletnie bezpodstawne i nieuzasadnione.
"Ohoho, ty też mnie bawisz do łez" ;]

"Na Legalizacji państwo miało by kożyści (łooo już widze, te sprzeciwy - PoD - wypowiedz się cfaniaku) "
Korzyści? Zapewne by był kolejna akcyza. Państwo by miało korzyści. Ty raczej nie ;]

Odnoszę wrażenie, że próbowałeś palić maryśkę również uszami, co ci na dobre nie wyszło ;]
Na nowy rok życzę Ci, abyś zmądrzał ;]

Userczarnydrwal: 23-12-2006 23:29
MARIHUANA!!! TO ŚMIERĆ, TO ZŁO... TOŻ TO DIAABEŁ WCIELONY... Czy Wy wszyscy na głowy poupadaliście? Naprawde macie skłonności do przesadzania.
Slth - To niech i mi połamie nogi i ręce za marihuane.. Pierdoły gadasz.
PoD - Wogóle nie jesteś wtajemniczony. Buehehe bawisz mnie do łez. Ale nikt nie zabroni komentować nie kumatym.
Jarhead - Gdzie masz głowe (?), bo napewno nie na miejscu. Idź na policje, do Twych przyjaciół.

Jezeli chodzi o policje, to np. ja mam zawiasy za zakłucanie ciszy nocnej (Śmiech) yeah. Bandyta jestem. Mogli góra mandat.. Cóż tak bywa..

Ja pale ziółko i jestem ćpunkiem hehe Lubie się zbakać.. Choć widze, że trace kontrole nad sobą.. Walcze z tym.

Legalizacja - przydała by się. Każdy kto tak naprawde chce i tak zapali. To jest wyłącznie nasza wola.. i każdy jeżeli się postara to załatwi.. Na Legalizacji państwo miało by kożyści (łooo już widze, te sprzeciwy - PoD - wypowiedz się cfaniaku)

A Ty Ghetto - mądrze nie piszesz, ale głupi też nie jesteś..

AVE - Dżoj na flage.
Userstokrotka00: 23-12-2006 21:38
Heh miałam tego arta nie komętować ale jak zobaczyłam ile ma komętarzy i kilka przeczytałam to mnie w środku coś do tego zmusiło. Niewiem dlaczego ale tak jakoś ode mnie Miom zdanie to GHETTO NIKOGO nie ZMUSZA do tego świństwa powiem tylko przynajmiej chłopak czuje młodość i z niej korzysta a Ci co są za tymi smerfami to niech się poprostu zatkają bo chyba nie wiedzą co mówią. To poprostu żenujące że stajecie po ich stronie!

Ja niewiem jaki maja smak narkotyki ale widzę że jak ty zaczałes pić w 4 klasie podstawówki to ja zacznę chyba po 30-stce ale zacznę u mnie oznacza sprubować!!;/ ale wiem że sprubuję i to mnie pociesza bo ja zaczęłam pic w 1 gim. a Ty!!

pozdrawiam i życzę Ci że jak chcesz z Tego wyjśc to 3mam kciuki żeby Ci się odało ! Mam nadzieję że masz jakąś bliską osobę z którą morzesz na ten temat pogadać

pozdrawiam:*:*:*
UserKATATONIA: 23-12-2006 14:15
"I co się w końcu stało? Policja, tak, policja. Ślę z tego miejsca serdeczne CHWDP"
Miej pretensje do prawa polskiego a nie do funkcjonariuszy ktorzy wykonywali tylko swoja robote.
Choc wiadomo jak to w kazdej branzy sa perfidne kutasy ktore wykorzystuja swoja pozycje zawodowa. Takim rowniez slem CHWD

" najgorsze są żałosne próby leczenia „wyspecjalizowanych doradców” z ośrodka MONAR'u..."
Kto Cie wsadził do tego MONARu?
i przez co tam trafiłes ? Bo chyba nie przez majange ? :>

"Teraz marihuana jest już na porządku dziennym, jest sposobem na życie, swoistą receptą. Jeszcze rok temu, kiedy nie zapaliłem, mój stan był ciężki, wszechobecne wkurwienie, chęć zniszczenia kogoś, poszukiwanie kasy itd."

Takie akcje i stany sa na standardzie i sa wynikiem uzaleznienia. I wkurwia mnie strasznie jak ktos pali sobie od czasu do czasu i twierdzi ze marihuana nie uzaleznia albo porownuje te uzaleznienie do nalogu picia kawy czy grania w komputer. Ja jak nie zapale po dluzszym paleniu dzien w dzien to mam takie cisnienie we łbie ze szok!
Ja tam nie mam serca zostawiac tego kraju, ale rozumiem dlaczego chcesz wyemigrowac. Ja łudze sie ze bedzie lepiej ale nie przeszkadza mi tak naprawde ze maryha jest nielegalna. Dodaje to tylko smaczku i lekkiej adrenaliny.
Pozdrawiam
Usersunshine: 23-12-2006 12:36
ludzie - autor nie namawia was do ćpania. trudno, żeby ktoś po przeczytaniu tego artykułu zasugerował się tym, co on robi i sam zaczął coś brać.

mnie osobiście jest żal takich ludzi:
"dla siebie jestem tym, ktorym niszczy sobie life, ale Wy jestescie idiotami ;)"
wielkie dzięki za komplement, nie ma to jak jeszcze bardziej zawyżać swoje ego.

właściwie to nie masz się czym chwalić, że jarasz maryśkę i tym, że policję masz głęboko gdzieś.
a ciekawa jestem, ile w ogóle masz lat. zapewne odpowiedzi na swoje pytanie nie uzyskam ale cóż.
UserGhetto: 23-12-2006 11:23
messjasz, ja sie juz zbytnio nie zawieszam i w ogole nie mam takich faz, po prostu funkcjonuje, ale luz, dzieki, Ty dojrzales do tego pomyslu, ja nie :)

a i jeszcze cos mi sie przypomnialo do wiekszosci, ja szanuje ludzi, ktorzy nie pala, wlasnie za to, ze tego nie robia, a Wy pewnie szanujecie tylko takich, ktorzy sa NORMALNI ! do tego prawdopodobnie macie swoje poglady, ktore w dzisiejszych czasach odbiegaja od norm, no w kazdym razie dla siebie jestem tym, ktorym niszczy sobie life, ale Wy jestescie idiotami ;)
UserGhetto: 23-12-2006 11:21
w sumie powinienem nic nie pisac, bo wyglada, ze sie przejmuje, ale ;)

chinka - takich 'mega frajerow' na swiecie jest naprawde DUZO przez duze d, tylko tacy jak Ty tego nie widza, jestes ograniczona swoim wzorowym wychowaniem i stereotypami, tyle na ten temat ;)

jarhead, Ty tez nawet nie zrozumiales co bylo napisane wyzej, bez zbednych tlumaczen, przyjrzyj sie, typek bierze marihuane DLA SIEBIE DO SPRZEDAZY (o, moze teraz zrozumiesz), a zlapany przez policje mowi, ze to nasze - bez kitu madry czlowiek :)

czytajac te komentarze, sugeruje, ze jestescie odwazni tylko na nastolatek.pl, hah no nic, pozdro dla prawdziwych, reszta niech sie jeszcze troche pospina ;*
Usermessjasz: 23-12-2006 11:20
"po pierwsze, nie ćpam, tylko jaram marihuanę (i jestem z tego dumny, mimo tego, że mam dziury etc)"
hehehe tez mnie to rozjebalo szczegolnie dziury ;]
ghetto to pewnie podoba ci sie tez jak zwiesisz pi**e i siedzisz zawieszony? :) ja kiedys tez palilem codziennie, ale juz podziekowalem i jestem z tego dumny... a ty jestes dumny z tego ze jarasz - gratuluje ;] zycze powodzenia :D
UserGhetto: 23-12-2006 11:17
w sumie powinienem nic nie pisac, bo wyglada, ze sie przejmuje, ale ;)

chinka - takich 'mega frajerow' na swiecie jest naprawde DUZO przez duze d, tylko tacy jak Ty tego nie widza, jestes ograniczona swoim wzorowym wychowaniem i stereotypami, tyle na ten temat ;)

jarhead, Ty tez nawet nie zrozumiales co bylo napisane wyzej, bez zbednych tlumaczen, przyjrzyj sie, typek bierze marihuane DLA SIEBIE DO SPRZEDAZY (o, moze teraz zrozumiesz), a zlapany przez policje mowi, ze to nasze - bez kitu madry czlowiek :)

czytajac te komentarze, sugeruje, ze jestescie odwazni tylko na nastolatek.pl, hah no nic, pozdro dla prawdziwych, reszta niech sie jeszcze troche pospina ;*
Userjarhead: 23-12-2006 10:53
ten co was sprzedał glinom był jedynym mądrym z tej waszej ekipy
ghetto - jesteś zwyrodnialcem i społecznym śmieciem - lepiej jedź do tej swojej Holandii bo Polska i nasze społeczeństwo nigdy nie będzie miała z ciebie żadnego pożytku a tylko same kłopoty...

pozdrawiam całą policję :)
UserNieznany: 23-12-2006 10:46
po pierwsze, nie ćpam, tylko jaram marihuanę (i jestem z tego dumny, mimo tego, że mam dziury etc) = zdanie roku :D ale się uśmiałam , no to już widać że jesteś tak uzależniony, i umysł wyżarty przez ten syf,ciesze się że cię rozbawiłam tylko że to ja będe się śmiać ostatnia, jak bedziesz żulem wykończonym przez to wszystko:)ale i tak do ciebie juz nic nie dojdzie,...No i uciekam przed takimi ograniczonymi istotami jak Wy :D (oczywiście nie do wszystkich)=aha naprawde nie wiedziałam, że osoby które nie ćpaja są porzane prowadzą normalne życie bez używek i tak dalej są ograniczone, a ty ćpun, oj przepraszam palacz maryhy nie jest ograniczony,ehh mam wrażenie że on to już na dno idzie równiutko,zazwyczaj nie jestem obojętna na nic nawet na takich jak ty z myślą że każdemu można pomóc,ale ty jestes mega frajerem więc tobie już nic nie pomoże...mocne słowa?może ale przwdziwe.

UserDobrawka: 23-12-2006 08:42
Nie powiem, kto tu jest ograniczoną istotą, która nawet nie wie "jaki był cel napisania tego arta"...
UserGhetto: 23-12-2006 02:21
Gdzie ja obraziłem policję? Pisząc CHWDP? O nie, przesadziłem :D

Pokazałem tylko własny punkt widzenia na sprawę narkotyków w Polsce, no i niestety (dla Was oczywiście), takich osób jak ja jest duuuuuużo więcej :)

No i uciekam przed takimi ograniczonymi istotami jak Wy :D (oczywiście nie do wszystkich)

Nie opisywałem też żadnych większych przygód, bo prawdopodobnie mielibyście problem, żeby to ogarnąć :)

slth: nikogo nie namawiam do ćpania, w ogóle gdzie Wy to wyczytaliście? :D po pierwsze, nie ćpam, tylko jaram marihuanę (i jestem z tego dumny, mimo tego, że mam dziury etc)

vonEisenritter: bywa :)

btw, Chinka, rozbawiłaś mnie, może nie czytałaś tego co jest napisane wyżej or smth, ale to on nas sprzedał, a to był temat dla niego, wszystko

pozdrawiam :)
Userslth: 22-12-2006 22:46
sunshine: "możemy za to zmobilizować go do tego, żeby jednak zastanowił się nad sobą."

Trudno powiedzieć komuś, aby się nad sobą zastanowił, gdy jest już na takim etapie i sam namawia do ćpania.

Mam znajomego, który jest w pewnej organizacji, która sama zajmuje się zwalczaniem ćpunów - głównie łamanie rąk i nóg. Tak, żeby nie mógł jarać i ew. uciekać przed policją.
UserPoD: 22-12-2006 22:45
dziupla:
Znalazłem nowy, świetny narkotyk, mówię ci. Wiesz jak go się robi? Mieszasz rtęć z cyjankiem i dodajesz trochę wodorotlenku siarki. Mówię Ci, piorunujące wrażenie, którego do końca swojego (krótkiego) życia nie zapomnisz!
UservonEisenritter: 22-12-2006 22:24
Kiedy mowoisz o Ojczynie syf
to znak ze sam jestes syfem.
Userfever: 22-12-2006 22:12
ja niewiem za bardzo co o tym myslec. zachwycona artykulem nie jestem, ale popieram dziuple.
Kazdy ma swoj rozsadek, poza tym Ghetto nikogo nie namawia do cpania.'Wiekszosc moich przyjaciol codziennie jest spalona i jest im z tym dobrze, to tak jakby ich styl bycia'- czy to znaczy ze ja teraz was namaiwiam do cpania?
zastanowcie sie troche..
Userdziupla: 22-12-2006 21:55
jaaaa ale wy macie problemy bo policje obraził ojej przyjaciół wam ktoś obraził no nie dziwie sie rozpacz smutek i zal do calego swiata niestety musicie to przebolec naprawde wam wspolczuje no nie wymiekam ...... no i co z tego niech sobie nawet namawia tu do stania pod lampa ! gdzie tu pisze jak go nie posłuchacie to zginiecie!? każdy ma swój rozum swoją wiedze na temat dragów i tylko mało inteligentna osoba by zaczeła jarac bo na stronie nastolatek.pl w dziale uzaleznienia pewien gostek w swojim arcie proponuje zielsko itd. no przepraszam
ALE MAM BEKEEEEEEEEEEEE naprawdę wybaczcie ale niektóre komentarze mnie naprawde wrecz rozsmieszyły ..........
Usersunshine: 22-12-2006 21:53
bakomi - nie. umieszczamy tutaj różne arty, o różnej treści, różnych autorów z różnych miejscowości nie po to, "by potem jechac po autorach". przecież nie możemy zabronić autorowi ćpania, ponieważ nie mamy do tego prawa.
możemy za to zmobilizować go do tego, żeby jednak zastanowił się nad sobą. sądzę jednak, że do takiego człowieka nic nie dotrze, więc nasze próby wbicia mu rozumu do głowy są zbyteczne.

czyli co, wychodziłoby na to, że tego tekstu nie, "bo jest beznadziejny," tamtego nie, "bo namawia do ćpania", sramtego nie, "bo jest denny" i tak można pisać i pisać. a praca korektorki się kończy.

Enid
określ się. piszesz że nie powinno być tu tego tekstu a zaraz potem twierdzisz, że ci się podobał.
jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dogodził
UserS*m*u*t*n*a: 22-12-2006 21:49
Mi się bardzo podoba art i twoja szczerość zgadzam się z tobą, że polska to syf ale narkotyki to jeszcze gorszy syf. Nie wstydźmy się prawdy w naszym kraju wódka, narkotyki itp. są dostępne dla wszystkich nie zależnie od wieku ( wiem coś na ten temat). Jestem pewna, że to się nie zmieni! Nawet Romcio G tego nie jest w stanie tego zrobić HA ha ha!!!
Userekasia: 22-12-2006 21:02
Modlę się, aby takich osób było jak najmniej na świecie. Dziwię się tylko, że art ten został w ogóle tu umeszczony, w dość bezpośredni sposob obraża policję <co jak co, jednak potrzebną> i namawia do spania.

Podejrzewam, że ma to ukazaż wolność wygłaszania swoich poglądów, więc załuszmy, że wszystko ok.

UserSihaja: 22-12-2006 19:43
lol, Diablica14 - założę się, że on wie 100X więcej niż ty o zagrożeniach jakie niosą ze sobą narkotyki. Ale to on wybrał sobie takie życie i jak sobie pościele tak się wyśpi.

Po raz pierwszy chyba zgadzam się z PoD. Tego tekstu nie powinno tu być. Przeciez to jest namawianie do ćpania.

Mnie się jednak.. tekst podobał. Faktycznie mozna poznać sposób myslania takich osób jak autor tekstu.
UserDiablica14: 22-12-2006 18:29
Przez to co powyżej <art> jest napisane, włos się na głowie jeży!!!
Nie wiem, nie rozumiem takich ludzi jak ty!!!
Przecież narkotyki etc... to trucizna, chłopie radze Ci poczytaj troche na ten temat, porozmawiaj z ludźmi swojego ''poziomu'' którzy się z tego wywinęli to się przestraszysz!!! <może> bo takich nic nie dotrze!!!
Brak słów!!!
User_she_: 22-12-2006 17:38
STLH... Po raz kolejny się spotykamy. Fakt nie przypadł mi ten art do gustu - owszem. ale Cos Ty taki nastawiony zawsze negatywnie do wsyztsko\iego co czytasz?
Userbakomi: 22-12-2006 17:37
'dla mnie tez jest on nikim'
O rany.
Umieszczacie tutaj arty po to, by potem jechac po autorach?
Matko.

Zabrakło mi słów.
Usersunshine: 22-12-2006 17:27
PoD - tak, to prawda.
chciałam pokazać, że w naszym społeczeństwie jest dużo "szczerych i bezpośrednich" osób. również, łagodnie mówiąc, nie popieram poglądów Ghetto. dla mnie też jest on nikim. "dojrzałym" szpanerem.

bleee

właśnie takich osób brakuje jeszcze w Holandii więc chętnie dorzucę się do twojego biletu, drogi autorze.
UserPoD: 22-12-2006 17:00
Ten artykuł w ogóle nie powinien się tu znaleźć.
UserNieznany: 22-12-2006 16:59
Nie ukrywam, że chodzi o legalizację, ale chodzi też o styl życia. Polska to syf, pogódźmy się z tym. - uuu biedny chłopaczek chce wyjechać do holandi gdzie można ćpać do woli,popieram poniższe komenty, a wiesz i dobrze że tamten koleś was wsypał, a nie zastanawiałeś się że może w ten sposób uratował ci życie?a nie ty już pewnie nie myślisz bo ten syf wyżarł ci mózg, lepiej było się z nim rozprawić, i wiesz uciekaj z tąd o jednego ćpuna i bandyte mniej uff nie mam nic więcej do napisania bo mi szkoda tracić czas na takie coś jak ty.
UserDobrawka: 22-12-2006 16:37
Słaby język, kiepski styl. Tekst nic nowego nie wnosi. Porażka. Obrażasz policję... Nie mówię, że ta isntytucja jest idealna, ale bez przesady. Wiesz, nie wypada tak. 3-mięczny odwyk - mało. Szkoda mi słów... nadal nic nie rozumiesz.
Userslth: 22-12-2006 16:26
ŻENADA! 2/10 niech Ci będzie ćpunie.

"Ślę z tego miejsca serdeczne CHWDP"

A ja ślę serdeczne CHWD tym osobom, które tak mówią/piszą, Tobie również.

Ciekawe czy wykrzyczałbyś te słowa, gdyby zagrażało Ci niebezpieczeństwo, gdyby ktoś Cię napadł.

Spier... do Holandii, będzie o jednego debila mniej.